El passat 10 i 11 de setembre va tornar a celebrar-se la 41a Pujada a Lluc a peu de la part forana. Enguany era una edició especial, ja que després de dos anys de no poder fer la pujada, ens hem sentit molt acompanyats i agraïts per l’acolliment que ha tingut! Quaranta varen ser els marxaires que partiren de Felanitx a Lluc, i seixanta que partiren amb el bus cap a Inca. Val a dir que alguns partiren de Son Salvador cap a Lluc.
Són tantes les persones que ens han ajudat que no voldria deixar-me ningú. Principalment en Nofre Llinàs, que ara mateix forma part dels Antics Blauets de Lluc. Agraïm tota l’ajuda proporcionada des de l’Ajuntament, Casa de Cultura, la brigada, la Policia Local i Protecció Civil, ja que sense tots ells no partiríem!
Gràcies a en Miquel Àngel Llinàs i Andrea Mascaró per ajudar-nos a controlar una mica el tema del bus cap a Inca!
I als nostres conductors, Tolo Artigues i Melanie, que vàreu saber molt bé encaminar la pujada!
Al forn de la Soledat, que ens preparà unes ensaïmades que repetiries, i a na Xisca Febrer pel xocolata per acompanyar les ensaïmades a Sant Joan.
A la Fruiteria Felanitx per proporcionar-nos fruita per als marxaries i no oblidam Ca na Conxa i en Tomeu Vidal, que ens varen ajudar a fer l’ofrena per a la missa dels pelegrins una vegada arribats a Lluc amb productes locals.
Per acabar, però no menys important, gràcies a Fotografia Bennàssar per venir a fer-nos la fotografia del sus a la font. Recordam que, qui la vulgui, pot passar a cercar-la!
I gràcies a en Bernat per tenir gel per mantenir el beure fresc amb tanta calor!
Una vegada dit tot això només em queda dir GRÀCIES. Gràcies a tots, perquè tots junts ho feim possible, i gràcies als marxaires per venir cada any i cada any ser més. No deixeu mai d’entrenar i ens veim l’any que ve. Salut i quilòmetres!