18.3 C
Felanitx

setmanari d'interessos locals

Dilluns, 5 maig 2025
Concert al Convent de Sant Agustí a la 44 edició de la Setmana de Música de l'any passat. (Foto: Viu Felanitx)
Concert al Convent de Sant Agustí a la 44 edició de la Setmana de Música de l'any passat. (Foto: Viu Felanitx)

Diumenge, comença la 45a Setmana de Música. Durant quatre caps de setmana, fins al 21 de novembre, se celebrarà una dotzena de concerts, tallers i conferències, com ara les audicions comentades de Bach i Mozart, els concerts de l’Orquestra de Cambra de Mallorca, de la coral Units Com Brins i de la Banda de Música de Felanitx, entre d’altres. Al Conservatori de Música hi haurà òpera amb titelles i acollirà la presentació del disc de Big Babo, mentre que la Banda de Música oferirà el tradicional concert en honor a Santa Cecília al jardí del Conservatori, titulat 100 % natural.

A la presentació, la regidora de Cultura, Melanie Mesquida, ha explicat que “al municipi tenim molts de músics i gent jove i preparada que hem de promocionar i donar-li suport.

Aquesta Setmana, aquests dies, aprofitam per posar en valor les persones que es comencen a consolidar i els músics que ja tenen una ampla trajectòria a la seva carrera professional”.

La reserva d’entrades s’ha de fer a la Casa de Cultura o a través de ticketib.com, a excepció del primer concert, el de l’Orquestra de Cambra de Mallorca, en què l’entrada és un donatiu de 5 euros a benefici de les obres per millorar el convent de Sant Agustí; un concert que serà aquest diumenge a les 18 hores al Convent. S’hi interpretaran els Concerts de Brandenburg núm. 3 BWV 1048, núm. 4 BWV 1049 i núm. 5 BWV1050 de J.S. Bach, amb Bernat Quetglas (director), Olivier Charlier (violí), Xesc Crespí i Enrique Sánchez (flautes) i Jaume Tomàs (clavecí).

darreres notícies

et pot interessar